Pravidla

Obecně

Canon Market pro zaměstnance je platforma pro výhodný celoroční nákup produktů Canon. Oproti předchozímu řešení budete moci nakupovat kdykoliv v roce a nespoléhat se pouze na několik málo zvýhodněných produktů v rámci prázdninové nebo vánoční akce. Díky přechodu na proces interního nákupu budou ceny ještě výhodnější! Ale přináší to i nějaká omezení – dodací doba není předem jasně určená a průměrně bude zhruba 2 týdny, u některých produktů až 4 týdny. Dodání bude možné pouze do kanceláře v Praze a Bratislavě (zaměstnanci mimo tyto lokality se mohou domluvit se svými kolegy na vyzvednutí a předání). Nově si budete moci koupit až 3 kusy od stejného produktu.

Pravidla a podmínky

  1. V Canon e-shopu jsou oprávněni nakupovat zaměstnanci v hlavním pracovním poměru
  2. Nákup můžete provádět pouze na Vaše jméno (nikoli tedy na jméno jiného subjektu/firmy)
  3. Platba je možná pouze převodem na účet (Zaměstnanci Canon CZ na účet Canon CZ v Kč, zaměstnanci Canon SK na účet Canon SK v EUR). Platební pokyny dostanete společně s fakturou při naskladnění produktu. Po zaplacení si budete moci zboží vyzvednout.
  4. Doprava – vybrané zboží bude připraveno k vyzvednutí v kanceláři v Praze (pro zaměstnance Canon CZ) nebo Bratislavě (pro zaměstnance Canon SK).
  5. Dodací doba – žádné zboží není skladem, objednáváme interním nákupem od centrály, takže doba dodání je pro jednotlivé produkty různá. Zpravidla okolo 2 týdnů, ale vyjímečně i déle.
  6. Záruka se uplatňuje u Canon autorizovaných servisů
  7. Omezení nákupu – za kalendářní rok můžete nakoupit zboží v ceně maximálně 65 tis. CZK (bez DPH), tj. 78.650,- vč. DPH. Limit nákupu je hlídán systémem.
  8. Pokud máte jakékoliv dotazy, připomínky nebo otázky ke stavu vaší objednávky kontakujte Pavla Grafa (pavel.graf@canon.cz)